maandag 16 juli 2012

Personal | My photo life.

Pfoe, het valt echt niet langer uit te stellen.. Het is weer tijd voor een My photo life. Niet zo veel foto's deze keer, omdat ik afgelopen week alleen maar met mijn voet omhoog heb gelegen en niet zo veel heb kunnen doen. Nu kan ik weer lopen, dus volgende keer zijn er vast weer meer foto's! Maar voor vandaag wat minder, maar wel even leuke foto's! x



Ik bedacht me hoeveel hoeken er op de wereld zijn, terwijl ik in bed naar het plafon lag te kijken.

Pfff, ik moest naar mijn nieuwe school om papieren in te leveren en nieuwe te krijgen.. Vroeg!

Diplomering! Whoehoe, hier ondertekende ik mijn VMBO-T diploma.

Het was warm buiten, dus ik besloot mijn hoedje weer op te doen. 

NJOM NJOM NJOM! Zoute drop!

Ik was alleen thuis en omdat ik de vorige dag al pizza had gehad, koos ik nu voor poffertjes. Lang niet gehad, maar te lekker!

Ik opende Photobucket en de startpagina was veranderd in een reclame bord voor een heeeele mooie camera.. Mijn camera!

Eerste voet-foto.. Dit was vlak nadat het was gebeurd.. Mijn moeder had net de nagel terug geduwd (ja, dat moest ze zelf doen van de dokter..) en hem ingepakt. Auwie!


En toen had ik een winterdekbed heel vaak dubbel gevouwen en daar een kussen op gelegd en daarop weer een zacht dekentje, en daar lag mijn voetje.

Uitgerekte sokken aan.. Zoek de verschillen..

De laatste tijd zijn we heel vaak onze hond kwijt (zien we hem niet en reageert hij niet als we hem roepen), maar ligt hij gewoon verstopt achter de bank.. 

Kennen jullie Keetje nog? Wij noemen elkaar altijd doetjes. Ooit Spongebob gekeken? Grote doetjes café? Verder vinden we elkaar wel leuk hoor..


's Ochtends...

... En 's middags nog steeds! 100% kans op regen..

Mijn zus had gekookt en had 'iets' in het eten laten vallen.. Gevonden.. 

Hoe zagen jullie afgelopen twee weken er uit?

3 opmerkingen:

  1. leuke blog! Ik volg je met GFC en Bloglovin' :)
    Neem eens een kijkje op mijn blog en mischien kunnen we elkaar volgen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!