dinsdag 3 juli 2012

Personal | My photo life.

Een keer in de twee weken plaats ik in een blogpost al mijn foto's die ik afgelopen weken op Twitter en Instagram heb gepost, zodat jullie een kijkje kunnen nemen in mijn leven. Vandaag heb ik weer wat leuke foto's voor jullie van van alles en nog wat. x




De gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe camera.. Gelukkig was het in meerdere talen en hoefde ik maar een kwart van deze stapel te lezen. 

Nieuwe tattoo. Ik was even sportief en deed hem op nadat we te horen hadden gekregen dat Nederland er uit lag. Niet iedereen was hier even blij mee..

Ik ging mijn nagellak opruimen. Ik heb al mijn base- en topcoats eruit gehaald en 2 weggegooid. Ruimte!

Nieuwe oorbellen van 1001 voordeelshop.

Het regende een beetje.. Beetje hard.. Op ons dak kan je het goed zien. Zo ging het 10 minuten. Je kon de overkant van de straat bijna niet meer zien en de straat zag erna er uit alsof er een tsunami langs was komen razen..

Leuke quote.

Deze bodybutter gaat maar niet op..

Kijkje in mijn klerenkast. Ik gooi meestal al mijn kleren op mijn stoel, zodat ik soms bijna geen leuke kleren meer in mijn kast heb..

Hoi ik ben Sanne en dit is mijn camera. Normaal heb ik niks met 'spiegel fotos' waar je de camera op ziet, maar ik vond deze wel leuk.

Credit crisis, het tweede boogje op de m&m's wordt te duur!

Woef.

Luchtfoto.

Even je hoofd draaien.. Ik ben verslaafd aan Angry Birds en had alle levels uit het eerste deel gehaald. Proud!

Onze kat met het warme weer. Het is echt een luiwammes. 

En dat was het alweer! Wat vonden jullie van mijn foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!