maandag 30 juli 2012

Personal | My photo life. #5

De twee weken zijn weer voorbij, dus het is weer tijd voor een My photo life! Voor vandaag een paar zomerse foto's van dit mooie warme weer en ook nog een paar van het minder mooie weer.. Klik verder om de foto's te zien. x



Een van mijn favoriete liedjes ever.

Voor mijn opleiding moeten mijn nagels er af, omdat ik ook mensen moet masseren. Maar mijn nagels groeien echt super snel! Ik had deze nagellak er net een week op..

Zulk weer was het twee weken geleden nog.. 

Ik droeg mijn pony eens over mijn hele gezicht. Maar omdat hij scheef word geknipt zodat hij mooi overloopt, loopt hij nu ook wat scheef en daardoor is hij ook net wat te lang.

TIJDREIZEN! Ik vond dit wel een grappig moment..

Roze dekbed.

Stomme muggen! Altijd als het warm is steek ik mijn voeten achter mijn deken uit en daar nam een mug dankbaar gebruik van. De volgende ochtend zaten er 9 (!!!) muggenbulten op mijn rechtervoet.. 

Makeuppen voor een dagje shoppen met Keetje! Klik hier voor de shoplog.

Mooie lamp bij Keetje thuis. 

Dit klopte niet echt.. 

Nieuwe kettingen.

Stranddag met de hond. We waren als eerste en moesten nog even op de parkeerplaats wachten.

Mijn zonnebril valt een beetje op.. Eerst gaf hij af en was mijn hele neus roze, maar na wat doorzichtige nagellak te smeren geeft hij niet meer af!

 De hond nam telkens als wij even recht op zaten onze handdoek in beslag, hij ging bij mij precies liggen als hoofdkussen en toen ik op hem ging liggen bleef hij ook nog liggen! 

Zeehond.

Mijn neefje oefende even reanimatie op ons, ook mijn vriend mocht er aan geloven.


Nieuwe woordzoeker app. Leuke woorden.. Slet, anaal en ik ben hoer ook al een paar keer tegen gekomen.. 

Spelen met de hond in de tuin. 

Ik las dit in bij de Nieuws & Weer app en had toen zo'n 'hee, nu je het zegt..'-moment.. Ik heb er nog maar een paar gezien dit jaar. 

En dit was het alweer, wat vinden jullie van mijn foto's van de afgelopen weken?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!