dinsdag 10 juli 2012

Personal | Cute Overload.

Ik had voor vandaag wat anders in gedachten om te bloggen, maar dat kon even niet meer. Aangezien ik nog foto's moest maken en mijn 'foto plaats' boven is en ik niet meer trap kan lopen, is daar even verandering in gekomen.. Gisteravond had ik een 'ongelukje'.. Ik zal het straks nog even wat uitgebreider uitleggen, zonder alle details.. Om mezelf wat op te vrolijken heb ik even een overdosis van schattigheid voor jullie opgezocht van Weheartit.com. x












































En als jullie het echt willen weten, ik heb gisteravond mijn voet gestoten. Ik had al een ingegroeide teennagel, maar toen ik naar mijn voet keek, stond mijn grote teennagel recht omhoog, terwijl de zijkant nog vast zat.. Het bloedde echt super erg en mijn moeder belde gelijk de dokterswacht. Die kwam met het leuke nieuws dat mijn moeder zelf de nagel terug moest duwen en het dan moest verbinden. WHUT? En daar zit ik dan, met tranen in mijn ogen, keihard te gillen op de stoel terwijl mijn moeder mijn nagel weer wat goed drukte. Nu moet ik morgen naar de dokter voor controle. Ja ja, wat gaat het weer geweldig met mij.. Mijn hele voet zit nu in het verband en als ik naar de wc moet, moet ik eerst mijn voet in de pantoffel van mijn vader persen.  En nu moet ik de hele tijd met mijn voet omhoog liggen. Hopelijk komt de dokter morgen niet met al te slecht nieuws morgen..

4 opmerkingen:

  1. Awh to cute, en vervelend van je teen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg, die hondjes echt zooo schattig! Beterschap en so xx

    cashualblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!