vrijdag 13 juli 2012

Personal | All time favorite music.

Sommige muziek kan ik elke dag, bij elke emotie, bij elke wat dan ook luisteren. Normaal schrijf ik nooit meer blogpostst over muziek die ik vaak luister, omdat ik niet super leuke posts vond, maar omdat ik nog steeds met mijn voet omhoog zit en foto's maken nog niet echt lukt, is dit het enige dat kan. Vandaag ook nog even een kleine update over mijn voet, maar vooral veel muziek. x



Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word

Coldplay - Trouble

The Killers - Human

Kara Della Valle - Tonight

Madcon - Beggin'

Grease - Greased Lightning (Even wat heel anders..)

Megan Nicole & Boyce Avenue - Heaven (Bryan Adams cover)

Demi Lovato - Skyscraper

Zoals je kan zien en horen zijn het vooral huil-muziekjes, die vind ik gewoon het mooist. Er zitten ook wel vrolijke liedjes bij, maar die zijn duidelijk in de minderheid.. Het nummer van Kara Della Valle heb ik net ontdekt, maar hij staat op dit moment weer op repeat. 

En dan nog even de ienie-mienie update over mijn teen, de mensen die me op Twitter volgen weten het waarschijnlijk al; vanmiddag wordt ik geopereerd. Ik krijg twee verdovingen en dan wordt mijn nagel er uit getrokken en ik denk nog wel meer.. Ik kan nu net weer een beetje normaal lopen, maar anders zou ik er later nog heel veel last van krijgen.

Welk liedje kunnen jullie altijd wel luisteren?

2 opmerkingen:

  1. Leuke liedjes! Als ik niet weet wat te luisteren luister ik gewoon naar Lady Gaga, 3oh!3, the cab, etc.
    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De meeste muziek zij niet helemaal mijn muziekstijl, maar ik vind skycraper zo ontzettend mooi en gevoelig gezongen door Demi Lovato! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!