donderdag 26 juli 2012

Nails | Rainbow Ombre Nails.

De laatste tijd zie ik steeds meer ombre dingen voorbij komen; ombre haar, ombre kleding, en ga zo maar door. Ik heb voor de verandering eens ombre nagels geprobeerd. En niet van wit naar een kleur, maar in alle kleuren van de regenboog! Klik snel verder om mijn creatie te zien. x





Ik heb bij al mijn nagels eerst een lichte kleur gebruikt en naar boven het steeds donkerder gemaakt. Ik heb paars, blauw, geel, roze en goud gebruikt.


Kleuren die ik heb gebruikt:
Licht paars: Saffron London, nr 51.
Donker paars: Miss Sporty, nr 345.
Licht blauw: La femme Beauty, 127 Ultra Blue.
Donker blauw: Essence Colour&Go, 55 Let's Get Lost.
Licht geel: Essence Colour&Go, 95 Wanna Be Your Sunshine.
Donker geel: Essence Colour&Go, 23 Sundancer.
Licht roze: Essence Colour&Go, 89 Kiss Me Goodbye.
Donker roze: Yves Rocher Vernis, 12 Rose Sorbet.
Licht goud: Miss Helen, nr 05 (oude collectie).
Donker goud: Casuelle, nr 3444 (uit set met witte crackle).

Wat vinden jullie van mijn creatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!