dinsdag 31 juli 2012

Nails | A lot of colour.

Kennen jullie de 'challenge' al waarbij je zo veel mogelijk verschillende nagellak op je nagels doet? Dat wou ik ook wel eens proberen. Ik heb mijn nagellak bak gepakt en ben aan het werk gegaan. Eerst dacht ik maar vijf kleuren op een nagel te krijgen, maar dat bleken er veel meer te zien. Klik verder voor het resultaat. x





Sommige kleuren lijken misschien veel op elkaar, maar het zijn echt allemaal verschillende kleuren. Op mijn duim zitten de meeste kleuren; 17 om precies te zijn.

Duim.

Wijsvinger.

Middelvinger.

Ringvinger.

Pink.

Ik zag het niet zitten om alle kleuren op te schrijven, want dan zou ik wel even bezig zijn. In totaal heb ik namelijk 51 kleuren gebruikt, maar zo hebben jullie ene kleine blik op de kleuren die ik heb gebruikt.


Zo zag mijn kastje er na de tijd uit.. En mijn nagellak doos? Die was bijna leeg! Er zaten alleen nog een paar hele lichte kleuren in en topcoats.

Wat vinden jullie van mijn creatie?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!