vrijdag 6 juli 2012

Nails | Drie snelle nail arts.

Laatst heb ik mijn nagels een heel stuk korter geknipt en heb ik twee hele simpele snelle nail arts gemaakt. Daarna heb ik ze weer veranderd en nu heb ik drie simpele NOTD's door jullie, die je in ongeveer 5 minuten kan maken. Eerst had ik altijd alle nagel blogs ook in de categorie Beauty, maar ik heb besloten om ze een eigen groep te geven, omdat ik er de laatste tijd steeds meer mee bezig ben. x




Dit is niet echt een nail art, maar toch ziet het er erg speciaal uit. Probeer eens kleuren die je nooit bij elkaar doet, bij elkaar te doen, door een gekleurde crackle. Ik heb rood en zilver gebruikt, omdat ik nog wat zakelijke dingen moest doen.


Ik had mijn nagels mat turkoois gelakt en pakte mijn nail-art pennen en begon random figuren op mijn nagels te tekenen. Eerst had ik bloemen gemaakt aan de zijkant van mijn duim en ringvinger, maar dat was nog best moeilijk.. Ik scrolde wat door de Nail art pagina van BeautyNailsFun en zo kwam ik bij de bloemetjes.


En dan de laatste super simpele, maar grappige nagels: KOEIENNAGELS! Of dalmatiër nagels, hoe je het maar wilt noemen. Lak je nagels wit en ga er met het kwastje van zwarte nagellak vlekken opmaken. Makkelijker kan niet!

Gaan jullie deze nagels ook eens proberen?

1 opmerking:

  1. Hahaha, leuk! Ik vind die koeiennagels best wel leuk & idd makkelijk te maken!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!