zaterdag 14 juli 2012

Fashion | Polyvore time. #1

Wat moet je doen als je met je voet (of een ander lichaamsdeel) omhoog zit en niks mag doen? Juist, Polyvoren! (Ja, ik heb net een nieuw werkwoord gemaakt.)Polyvore is een site waar je collages kan maken met kleding (van leggings tot oorbellen) en makeup. Meestal doe ik dit een tijdje en dan weer even niet en ik heb het nu al een paar keer weer herontdekt. Vandaag weer een paar collages die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. x



Simple.
De laatste tijd zie ik veel high waisted shorts, oftewel: hoge korte broek die tot net over je navel komt. Ik heb in deze collage zo'n short gecombineerd met een blouse wat ik erg leuk vind staan. Vooral als de blouse wat in de broek zit en er uit poft. Ik heb er stoere Lita's bij gecombineerd met een dubbele kruis ring, een pilotenbril en kleine oorbellen. Voor de rest van je spullen een basic tas. 

Everything.
Waar komt die obsessie voor nude hakken ineens weg? Straks zie je ze ook nog voorbij komen, maar ook in deze zomerse look die je eigenlijk naar bijna alles wel kan dragen. Een leuke felle asymmetrische rok met een witte singlet en een bruine riem en bruine tas. Een koraalkleurige sjaal met parel oorbellen, een nude bloemetjes ring en nude hakken. 

All Hands On Deck. 
Ineens had ik zin in een marine look. Ik kwam weer een leuke high waisted short tegen die me wat deed denken aan een marine look. Ik heb het gecombineerd met een wit met blauw gestreept shirt om het nog wat meer marine te maken. Om het af te maken nog een anker ketting en een kompas ring. Oorbellen met iets dat op water lijkt en blauwe Vans, omdat ik geen andere schoenen wist. 

Galaxy look.
Ik bladerde wat door de jurkjes en kwam dit super mooie galaxy jurkje tegen. Ik vond hem zelf wat kort voor een jurkje, dus heb hem gecombineerd met een licht blauwe broek, waarvan de kleur ook in het jurkje voor komt. Alle dingen andere kleding en accessoires die ik heb gebruikt hebben kleuren die ook in het jurkje zitten. Linksboven zit een koraal kleurig stukje, dus ik heb gekozen voor een koraalkleurige blazer en koraal kleurige sleehakken. De donkerblauwe kleur van de oorbellen en ring zit in een groot deel van het jurkje. 

Romantic Dinner.
Ik bladerde alweer door de jurkjes en vond deze leuke blauwe. Ik heb het opvallende blauwe jurkje gecombineerd met nude en zwart om het chick te houden. Om er nog een beetje kleur in te houden zitten er leuke bloemen op de schoenen. ´

Wat vinden jullie van mijn looks?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!