zaterdag 28 juli 2012

Fashion | Outfit of the day. #4

Pfoe, wat een weer is het he? Dit weekend word het weer wat kouder, maar deze week was het nog niet te houden! Je kon bijna geen kleren aan hebben, zo warm was het! Ik heb wel een leuke OOTD voor jullie, die goed bij dit warme weer past. Simpel, maar leuk en fris! Klik snel verder om mijn outfit te zien. x



 

Witte singlet: Action.
Spijkerbroekje: Markt.
Bikini top: Oneill.

Omdat de witte singlet wat doorschijnt, vind ik het erg leuk om er een fel gekleurd of opvallende bikini onder te dragen. Ik heb er nu een gekleurde Oneill bikini onder. 


MAX Colours oogschaduw pallet (Action). (Donker roze kleur)
Yves Rocher kohl.
Catrice Revoltaire ombre blush.
Bourjois Mineral Radiance pressed powder.
Essence Get Big Lashes, Volume Boost. 
Catrice Re-touch Light-Reflecting Concealer

Voor de verandering (en zodat het haar niet in mijn nek hing), heb ik voor het eerst in jaren weer eens een vlecht gemaakt. Ik was het even verleerd en heb het een paar keer over moeten doen, maar nu zat hij er in! En pfoe, nog best veel makeup voor dit warme weer als ik zo dat lijstje bedenk. Ik had geen zin om een hele moeilijke ooglook te doen, omdat het er toch weer af zou zweten, en daarom heb ik ook geen basis gebruikt.  

Wat vinden jullie van mijn outfit?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!