zaterdag 21 juli 2012

DIY | Fashion editie.

Soms zijn er van die dagen dat je even nergens zin in hebt. Dat had ik laatst ook en ik zei tegen iedereen dat ik ging slapen (wat een rust heb je dan ineens..), maar eigenlijk ging ik lekker op Youtube allemaal DIY filmpjes kijken. Vandaag deel ik een paar DIY's met jullie die ik erg leuk vond en misschien zelf ook eens ga proberen. x



Cosmic Inspired T-shirt.
Het afgelopen jaar was het al telkens in de mode om stukken in je spijkerbroek te bleken en nu is het ook in de mode om alleen het onderste deel van je korte broek of rokje te bleken voor een ombre effect. Maar natuurlijk kan het ook op T-shirts! Deze technieken kan je natuurlijk ook op je shorts gebruiken.

Spiked Heels.
Volgens mij vind bijna elke vrouw de stoere pumps met spikes op de achterkant super vet, maar ze zijn altijd zo duur! Hier een leuke en handige DIY die een stuk minder geld kost.

Ripped Tights.
Misschien heb je dit al eens geprobeerd, maar mislukte het toch snel en werd het snel ordinair of gewoon lelijk. Niet iedereen vind panty's met gaten mooi, maar voor de mensen die het wel willen, hier een handige en goede tutorial!

Multi-chain Link Bracelet.
Een DIY voor een stoere dikke armband met allemaal verschillende soorten stukjes.

Colour Block Bags & Shoes.
De colour blocking trend is helemaal in de mode. Felle kleuren die helemaal uit je outfit springen. Wil je je oude schoenen of handtas een nieuw leven geven? Kijk dan even dit filmpje!


Welke DIY gaan jullie proberen?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!