zondag 8 juli 2012

Cooking | Simple Cooking Channel.

Laatst keek ik wat rond op Youtube en zo kwam ik terecht op het Simple Cooking Channel. Een kanaal met allemaal recepten, waarvan je verwacht dat ze heel moeilijk zijn, maar eigenlijk zijn ze heel simpel. Van snoep tot salades en van shakes tot pasta's, deze man kan alles koken. Vandaag heb ik mijn 5 favoriete recepten van hem opgezocht om met jullie te delen. Natuurlijk vermeld ik hierbij ook nog even zijn kanaal. x



Strawberry Sundae With White Chocolate Sauce.


How To Make Peanut Butter.

Spinach & Tortellini Salad.

Oreo Smoothie Recipe.


How To Make A Giant Gummy Baby.


Kijk vooral op zijn kanaal: SimpleCookingChannel
En ook op zijn speciale smoothie channel: TheSmoothieChannel

Hadden jullie hem al ontdekt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!