maandag 9 juli 2012

Beauty | What's in my shower?

Vanochtend kwam ik er ineens achter dat er geen blogpost online was gekomen. Ik ging douchen en dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden als ik zou laten zien wat er bij ons in de douche staat. Verwacht geen lekkere badolie of bruisballen, want jammer genoeg hebben wij geen bad. Alleen een douche, met een douchebak waar je alleen in kan zitten als je op je knieën zit (en dan stroomt die bij 5 druppen water al over..). Klik verder om te zien wat er allemaal bij mij thuis in de badkamer staat. x





Naast onze douchebak, hebben we een klein 'muurtje' waar alle shampoo's en andere douche spullen op staan en liggen. Ik woon niet alleen en deel dus ook de badkamer met mijn moeder, vader en zus.


Daarom zijn er ook drie puffs. De oranje is van The Body Shop, de witte is uit een Dove pakketje en de blauwe heb ik los gekregen. De blauwe is dan ook van mij en ik heb eigenlijk geen idee welke van mijn zus en welke van mijn moeder is..


We hebben drie verschillende shampoo's bij onze douche staan. Een anti-roos shampoo, een voor beschadigd haar (oranje fles) en een voor vet haar (groene fles). Eerst wisselde ik af tussen de twee Mildeen shampoo's, maar sinds ik laatst last kreeg van roos ben ik de Head&Shoulders gaan gebruiken. Hier kunnen jullie binnenkort een review van verwachten. De Mildeen shampoo's zijn trouwens te koop bij de Aldi.


En dan de enige conditioner. Mijn all time favorite; de Europrofit conditioner. Voor €0,35 cent te koop bij de Kruidvat en hij werkt goed genoeg voor mij.


En als laatste de lichaamsverzorging. Een Dove crème douchegel, een Essence My Skin komkommer facewash en een scrub zout van Therme. Als ik een facewash gebruik is het onder de douche en aangezien ik deze niet de beste is die ik heb en het me niet uitmaakt wie hem gebruikt, laat ik hem gewoon in de douche staan (volgens mij gebruikt toch niemand anders hem..). De Therme scrub zout zit in een kartonnen bakje, wat ik niet erg logisch vind, aangezien het bakje nu telkens zacht word door het water dat er op komt, en het ijzeren randje aan de onderkant laat roest achter op onze witte tegels.. Ook niet erg handig.. En de geur is ook niet mijn favoriet..

Verder staat er nog een mannenshampoo van mijn vader, die gebruik ik niet (goh..), dus daarom heb ik hem er ook niet bij gezet en nog twee wegwerp scheermesjes, waar ik het niet echt hygiënisch van vond om close-up foto's van te maken..

Wat staat er allemaal bij jullie in de douche? Of genieten jullie lekker van je bad?

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik heb altijd best veel in mijn douche staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te zien wat je in je douche heb en wat je gebruikt!! ik heb altijd gewoon shampoo, douche creme dat soort dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leeeukk, ik heb gezichtsreiniging, bourjois scrub en andrelon shampoo (: xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!