zaterdag 7 juli 2012

Beauty | Verhuizing stash.

Alweer een tijdje geleden kwam ik tot de conclusie dat ik wel heel vaak al mijn makeup naar mijn bureau sleepte om daar te gaan makeuppen, omdat ik anders voor mijn raam in mijn pyjama moest staan, langs de straat waar veel mensen langs komen. Ik had nog een bijna lege bureau la en de ander heb ik ook even leeg gemaakt en ik heb al mijn makeup verplaatst naar mijn bureau. Klik verder om te zien hoe dat is geworden. x




De twee laatjes waar het makeup in komt en de kast waar de makeup in staat. Op de bovenste plank staat echte makeup en op de tweede rij nog haar spullen, douche dingen en luchtjes. 


Dingen die ik alvast in mijn laatje had gedaan, omdat ik die vaak gebruik. Mijn everyday zakje, mijn toilettas, reinigingsdoekjes en een spiegeltje.

 

En zo ziet het er nu uit van buiten. De bovenste plank in mijn kast is leeg (dat bakje is leeg) en de laatjes zitten vol. 
Het bakje dat boven op de laatjes staat is een geschenkverpakking van Vogue. In het linker vak heb ik lipproducten en in het rechtervak heb ik oogpotloden en mascara's. 

 

Als je hem open doet ziet je alles wat op foto 1 te zien is: links boven zie je paletten, daarnaast mijn everyday zakje, daar onder reinigingsdoekjes en daarop mijn dagcrème en een klein spiegeltje. Daarnaast ligt nog Clearasil lotion en daarnaast een bakje met vooral mono oogschaduws en kleine palletjes. 
Als je mijn every day zakje weghaalt, zie je wattenschijfjes en wattenstaafjes. Als je mijn 32 pallet omklapt zie je nog de drie paletten van The Colour Workshop. 


Eerst wist ik nog niet wat ik in dit laatje zou doen. Ik heb er nu een paars bakje staan waar ik 'feest' dingen in heb, zoals nepwimpers en glitters. Daarvoor staan wat mini's voor op vakantie en mijn borstel en schuifspeldjes liggen er. Ik heb hier later nog wat aan veranderd. Ik heb nu naast de paarse bak nog meer haarspullen staan zoals elastiekjes, haarbanden en andere speldjes. Ik heb naast de mini's, tegen de zijkant, wat maskertjes liggen en ik heb in de rechterhoek nog een nagellak remover pompje neer gezet met de base en top coats die ik het vaakst gebruik. 
Alles wat ik nu vaak gebruik, heb ik dicht bij de hand. 

Waar bewaren jullie je makeup?

2 opmerkingen:

  1. Is inderdaad veel handiger, niks ergers dan voorbijgangers die naar je gaan staren =] Mijn make-up staat ook bij mijn bureau, eigenlijk erop. Maar het is wel veel minder dan jouw stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat is veel, hihi!
    Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!