dinsdag 17 juli 2012

Beauty | Tropical eyes. (FOTD)

Ik pakte mijn mijn Broekmans palet weer eens uit de la om een leuke look te maken. Ik zou gaan voor neutrale kleuren, maar toen ik het palet open klapte werd ik gelijk weer verliefd op alle felle kleurtjes die ook in het palet zitten. Ik pakte wat rood en wat groen.. Ooh ook nog wat blauw en nog wat geel.. Vandaag dus ooglook met veel kleur! Bereid je maar vast voor! x




Sommige mensen zouden deze look misschien niet zo snel met een felle lipkleur combineren, maar op een of andere manier, vind ik dat meestal heel leuk staan. Ik heb voor vandaag een leuke felle lipgloss erbij gekozen, maar je kan natuurlijk ook voor nude lippen gaan.


Eerst heb ik op mijn hele ooglid een framboos kleur aangebracht, en daarna bij mijn outer V een subtiel een groene kleur aangebracht. Ik heb de groen en framboos gemengd met wat blauw op mijn kwast en daarna heb nog een gele kleur in mijn ooghoek aangebracht.
Om de look gekleurd te houden heb ik in plaats van zwarte mascara, paarse mascara gebruikt en ik heb mijn waterlijn blauw gemaakt.



Vinden jullie het ook lijken alsof ik ombre haar heb? Ze konden het gewoon niet in één keer weer blond verven omdat ik het te vaak rood had geverfd..
De oorbellen die ik in heb zijn trouwens van Miss Etam. Niet echt een winkel waar ik snel naar binnen zou lopen, maar ze hebben wel heel leuk leuke oorbellen!


Gebruikte producten:
Hema Concealer stick in 02 medium
Bourjois Mineral Radiance pressed powder in 02 Vanille
Essence I Love Stage eyeshadowbase
Broekmans 48 palet
Etos Kohl pencil in 004
Essence All Eyes On Me multi-effect mascara in 03 Deep Purple
Essence Stay With Me longlasting lipgloss in 06 Berry Me!


Wat vinden jullie van mijn look? Gaan jullie hem ook proberen?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!