dinsdag 24 juli 2012

Beauty | Review smoothie. #1

Zoals jullie konden lezen heb ik vrijdag geshopt en heb ik zaterdag een pakketje gekregen, in totaal heb ik er nu vier nagellakjes bij. Ik heb ze allemaal in de blender gegooid en nu had ik een leuke nagellak smoothie! Nee natuurlijk niet! Ik heb ze allemaal in een blogpost gezet en dat gemengd. Klik maar snel verder voor de reviews. x





Essence Season Of Extremes, 01 Little Miss Bright.




De kleur van dit lakje trok me gelijk aan, het is geen standaard paarse kleur, maar heeft een speciaal vleugje roze door de paars heen. De kleur dekte niet in één keer, maar na drie laagjes draagt hij wel goed. Het kleurtje ligt nu niet meer in de winkel, maar ik heb hem voor een euro gevonden in de uitverkoopbak.



Catrice Ultimate Nail Lacquer, 030 Meet Me At Coral Island.



Bijna drie kwart van de Catrice nagellak was voor de halve prijs, maar toch trok dit lakje dat niet in de uitverkoop was me erg aan. Een mooi koraal kleurtje, die ik eigenlijk nog niet had. Dit lakje kan je kopen voor €2,49. Maar toen ik mijn Yves Rocher pakketje binnen kwam, zag ik een lakje dat er verdacht veel op leek.. 



Rechts de lak van Yves Rocher en links de Catrice lak. De Yves Rocher lak is iets feller en donkerder en heeft meer weg van roze, terwijl de Catrice lak toch echt koraal kleur is. 


Yves Rocher Vernis, 12 Rose sorbet. 


Een mooie neon koraal roze kleur. Het is een erg klein flesje, wat toch wel jammer is, maar misschien gaat zo een keer wel een nagellak op. Voor dit kleine flesje betaal je €1,70. 



Yves Rocher Vernis, 31 Rouge Groseille.



In het potje lijkt dit een rode lak met een heel klein beetje roze, op de site leek hij anders en op je nagels is hij weer anders. Het is een beetje een framboos kleurtje. Erg zomers en ook lekker fel. Deze ga ik vast vaak dragen met dit mooie weer, dat er nu wel ineens is! Ook dit lakje kost €1,70. 


Wat vinden jullie van de nagellakken die ik heb gekocht?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!