zaterdag 7 juli 2012

Beauty | Kruidvat Strawberry masker.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de maskers van Kruidvat eigen merk heb gekocht. Laatst heb ik de Strawberry geprobeerd en vandaag deel ik mijn mening met jullie over dit 'ontspannende en verzachtende' masker dat te koop is voor slechts één euro! En dan heb je er ook nog twee! x




Het masker zit in een simpel zakje. Roze met een half gezicht er op, de geur in woorden en als fruit als andere helft van het gezicht. De werking staat er op: ontspannen en verzachten en veel meer staat er eigenlijk niet op. Je kan hem door de midden scheuren en dan heb je er twee. 



Voor     &     Na

Het masker is licht roze en een half zakje is precies genoeg voor je hele gezicht, je kan je hals er niet van meenemen. Dus als je altijd het probleem hebt dat je veel te veel hebt, is dit het geschikt masker voor jou.
Mijn huid ziet er gevoed uit en mijn droge plekken en onzuiverheden zijn minder. Ook voelt mijn gezicht er zacht aan. Op de droge plekken prikte hij wel wat, waardoor hij niet heel ontspannend was. 
Het masker trekt een beetje in en is makkelijk af te spoelen.


Het masker is te koop bij de Kruidvat voor €1 (voor een 2-pack). Hij is ook nog verkrijgbaar in andere geuren.

Heb jij dit masker al eens geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!