donderdag 12 juli 2012

Beauty | Head & Shoulders.

Head & Shoulders is denk ik voor iedereen wel een bekend merk. De shampoo die je hoofd zo fris laat voelen dat je alleen nog maar raar kan dansen, totdat iemand anders de badkamer binnen komt.  Door de plotselinge weer verandering, had ik ineens last van roos, dus heb ik deze shampoo getest. Ook las ik laatst ergens dat van anti-roos shampoo je haar minder snel vet word, of dat waar is bij deze shampoo vertel ik ook hieronder! x




Ik heb de Colour Care variant gebruikt, aangezien ik mijn haar net weer heb geverfd en zo de kleur misschien wat mooier blijft. Ik kan jullie niet vertellen of dit echt zo is, aangezien ik het weer in mijn eigen kleur heb geverfd en ik niet weet hoe het eruit zou zien als ik een andere shampoo zou gebruiken, maar terug naar de roos. Eerst maar eens kijken wat er allemaal op de fles staat..





Dus, het zou vanaf de eerste keer wassen moeten helpen en zou glans aan mijn haarkleur geven en het zou er mooi en levendig uit zien. En nu het echte verhaal:

Eerst had ik telkens echt grote stukken roos in mijn haar en die zijn sinds de eerste keer weg, maar er waren toen wel kleine stukjes roos. Na 5x wassen lijken die ook echt te verdwijnen. Dus hij doet zijn werk en haalt het roos weg. Verder ruikt deze shampoo ook erg lekker. De geur is niet erg aanwezig, maar is wat fruitig en zoet. Mijn zus vond hem naar 'kapper' ruiken. Bevalt hij ook als verdere shampoo?

Zoals ik al eerder zij, zou anti-roos shampoo ook je haar minder snel vet maken. Nou ik ben er achter gekomen hoe dit komt, het droogt mijn haar echt heel erg uit! Als je deze shampoo gebruikt, is conditioner echt een MUST! Mijn haar zat na het wassen telkens gelijk vol dikke knopen en voelde ruw aan. Na heel wat conditioner en erna veel serum werd het weer zacht. Hierdoor was het niet minder snel vet. Mooi en levendig was het wel, maar dat was het ook al voor ik de shampoo gebruikte. Misschien is dit minder als je de bijbehorende conditioner gebruikt en dan gaat de roos misschien ook nog sneller weg.

Kopen als... Je op zoek bent naar een anti-roos shampoo, die je geverfde haar zijn kleur laat houden.
Skippen als... Je haar zelf al beschadigd is en je liever niet al te veel geld uitgeeft aan shampoo.

De Head & Shoulders shampoo is te koop voor €5,95 bij de drogist.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd gehoord dat Head&Shoulders erg agresief spul is, maar geweldig dat hij het roos weghoudt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!