donderdag 7 juni 2012

Tag | 7 Deadly Sins of Beauty.

Een bekende tag die nu door Beautyland gaat is de 7 Deadly Sins of Beauty. Een tag met vragen die gaan over hebzucht, woede, gulzigheid en ga zo maar door. Natuurlijk hebben alle vragen te maken met makeup en beauty. Klik verder om te zien met welke producten ik echt niet kan omgaan en met welke producten ik wel zou willen trouwen. x


1. Hebzucht: wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Ik heb zo veel goedkope producten.. De Essence Colour&Go nagellak neemt een groot deel van mijn nagellak stash in beslag en ook het bakje waar al mijn oogschaduw bevat een paar Essence oogschaduws. Maar het goedkoopste is toch een pallet met oogschaduw, blush en lippenspul dat ik voor een euro heb gehaald bij de Kruidvat. De oogschaduw heeft alleen geen pigment en uit het hele bakje gebruik ik alleen soms de knalrode lippenstift.
Het duurste product.. Mijn Bourjois compact powder die ik elke dag gebruik. Inmiddels heeft deze de pan bereikt en zit het ijzeren bakje los van de ondergrond.. 


2. Woede: met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Eyeliner. Ik vind het prachtig om te zien bij anderen, maar zelf kan ik er niks van. Altijd gaat het lijntje bij mij helemaal scheef of zit er ineens een dikke bobbel. Nee, ik heb alleen eyeliners in mijn stash om weg te laten rottten.

3. Gulzigheid: wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Lekkere maskertjes, lekker ruikende parfum, schuimende douchegels en vergeet al die lekkere bodybutters en bodylotions niet!

4. Luiheid: welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Ik ben echt heel lui. Ik gebruik geen vloeibare foundation, alleen poeder. Ik gebruik soms concealer. Ik gebruik geen wimperkruller, waarom zou ik? Ik gebruik geen primer, ik heb er niet eens een. Ik gebruik alleen oogschaduw als ik een half uur over heb en dan sla ik meestal de oogschaduw basis nog over. Oogpotlood, neejoh, gaat er toch zo weer af bij mijn vochtige oogjes. En soms, sla ik gewoon alles over. Zoals ik al zei: ik ben echt heel lui.

5. Trots: welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Een lekkere felle oogschaduw of een knallende kleur lippenstift. Niet iedereen doet dat zo even.


6. Lust: wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Lange blanke jongens met bruin haar en een sportief lichaam, zijn niet veilig in mijn buurt. Just kidding. Natuurlijk draait het innerlijk ook nog mee. Voor mij moet een jongen vooral heel lief zijn, een beetje uitsloven is leuk, maar te veel is echt een no-go. Verder is het ook leuk als hij behulpzaam en zorgzaam is en lieve warme knuffels geeft, waarbij je hem nooit meer los wilt laten. Trouwens iets wat ik voor mij gelijk een afknapper is: als ze elke weer weer een ander hebben. Nee, ik ben meer van de vaste relaties. Ik ben net 16 en ben bijna 2 jaar samen met mijn vriend, blijkbaar is dat heel raar op mijn leeftijd.

7. Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Eerlijk gezegd wil ik het liefste een cadeaubon zodat ik zelf een half uur voor het makeup schap kan staan. Ook omdat ik alle kleuren oogschaduw en nagellak al heb en het zonde zou vinden als ik iets dubbel krijg en daardoor één ervan verwaarloos.

Zo, dat was nog een best lange tag. Maar ik heb hem met alle plezier gedaan!

Gaan jullie hem ook doen? Of hebben jullie hem al gedaan?

4 opmerkingen:

  1. Ik blijf het een leuke tag vinden! Erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk!
    ik ben wel van plan om het ook wel eens te doen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!