zondag 10 juni 2012

Personal | Things I want to try before I die.

Laastst las ik op Todaysbeauty.nl een artikel waarin Manon verteld wat ze nog graag wil doen voor haar dood. Mij leek het leuk om hier ook een blog over te schrijven en dat te doen als 300ste blog. Ja, dit is alweer mijn 300ste blog die ik schrijf en ik hoop er nog veel meer de schrijven!
Ik droom graag over de toekomst. Mijn 'dromen' zijn ook niet bepaald normaal en sommige dingen zijn zelfs bijna onmogelijk, maar ik blijf lekker door dromen. Klik verder om mijn lijst met dromen te bekijken. x



Met een caravan/kamper een wereldreis maken. Deze staat zeker weten boven aan mijn lijstje. Dit lijkt mij echt super vet om te doen. Zien hoe de mensen in Zuid-Afrika leven en als het kan, ook nog even door Amerika en de Sahara toeren. Van het meeste noordelijkste puntje van de wereld naar het meest zuidelijkste puntje en ondertussen even door het meest oostelijkste en westelijkste puntje. Geweldig lijkt me dat. Waarschijnlijk alleen of als ik al 30 jaar getrouwd ben na mijn pension met mijn echtgenoot.


Tussen de dolfijnen en schildpadden diep in de zee zwemmen. No matter what. Ik ga dit zeker weten eens doen. Volgens mij de droom van iedereen. Ik ben al drie keer in Griekenland geweest, waar we altijd gingen snorkelen tussen de fel gekleurde vissen, maar ik wil echt nog een keer met buizen zuurstof op mijn rug en een duikpak aan diep in de zee duiken. 


Nog wat kleine dromen:
- In een luchtballon over mijn huis vliegen.
- Een puppy uit het asiel halen.
- Een eigen bedrijf beginnen.
- Meer dan een miljoen kijkers op een filmpje van mij op Youtube. 
- Een nacht buiten op een bankje slapen. (Als een zwerver.)
- Geld verdienen als levend standbeeld, straatmuzikant of iets anders op straat.

Kijk over zeker weten even dit inspirerende filmpje van Teske:

Wat zijn jullie dromen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!