woensdag 20 juni 2012

Personal | My photo life.

Vandaag is het weer tijd voor My photo life, een blog die ik elke twee weken schrijf met de foto's die ik in die weken heb gemaakt met mijn telefoon. Volg me op Twitter (@SanneNijboer) of op Instragram (xminimuis) om op de hoogte te blijven. Maar voor nu eerst een klein overzichtje van de foto's van de afgelopen twee weken. x



Ik kreeg 's avonds honger en toen vond ik deze lekkere reep nog van mijn verjaardag in mijn nachtkastje.. Erg slecht..

Hond.

Onze kat verstopt zich graag op onlogische plekjes.. 

Eerste poging bij EK-nagels. Dit moest op een voetbal lijken..

Dorpsfeest met versierde wagens.

Mijn nagel vond het leuk om te breken.

Nu ben ik geliefd bij mannen.

Ik liep langs mijn zus haar kamer en zag dit papiertje op haar deur hangen. Ik moest er wel om lachen.

Mijn Toshiba Camileo P20 ging terug naar Bol.com. Ik kon de filmpjes niet op mijn laptop afspelen, zelfs niet met het bijgeleverde programma.. 

Ik vind oude liedjes altijd heel leuk. 

's Ochtends vroeg Oranje-vla eten terwijl ik wachtte op mijn examen uitslag. Dit smaakt echt naar Split (ijsje). 

GESLAAAAGD!

Vorig jaar met Valentijnsdag had ik een bosje rozen van mijn vriend gekregen, ik had ze nog steeds staan en omdat ik was geslaagd kreeg ik een nieuwe bos. 

Vervangend verjaardags cadeau! Ik heb hem nog niet eens aan gehad, omdat ik hem pas drie dagen heb en hij de eerste dag de hele dag moest opladen, ik gister de hele dag ziek in bed lag en vandaag was ik de hele dag weg.. Morgen maar even proberen!

Klaar met school, dus mijn schooltas ging ook de container in. Die was ook aan zijn einde..

Voetbal kijken met de beamer. 

Foto van gister.. Ziek op bed, met de kat dienend als voetverwarmer..

Wat vinden jullie van mijn foto's?

2 opmerkingen:

  1. Hahah, dat briefje van je zus, hilarisch!!

    Ben je weer een beetje beter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gelukkig wel! Alleen nog wat keelpijn. :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!