dinsdag 5 juni 2012

Personal | My photo life. #1

Ik heb wel eens eerder een blog gemaakt met foto's van 'mijn leven', maar dat bleef bij één keer, omdat ik bijna geen foto's maakte. Nu heb ik een nieuwe telefoon, met instagram, twitterapp en een goede camera, waardoor ik ineens veel meer foto's maak. Dus vandaag gaat My photo life een nieuwe leven in. Vandaag de foto's die ik afgelopen twee weken heb gemaakt.  x




Wachten tot de pizza klaar was die in de oven zat. 

Pink tussen de la.. Dan breekt je nagel..

Theo. Een paar weken geleden heb ik afscheid moeten nemen van zijn broerder Guus..

Notenrijst met vegetarische saté. En nog wat atjar tampoer. 

Dit hangt boven mijn bed.

Vlak voor mijn wiskunde examen.

Comfy.

Wakker worden en dit zien.. Updates, een mention, een sms, een mailtje, een g-mail.. Populair..

Ik heb zeg maar een zonnebrand allergie. Voor 90% van alle zonnebrand dan.. Ook al heb ik nog niet in de zon gezeten, ik spuit het op en heb het gevoel dat ik levend word verbrand of krijg gelijk allemaal jeukende uitslag. Mijn moeder had nu 'transparante sport zonnebrand' gekocht. Wonder boven wonder kreeg ik hier alleen wat bultjes van die niet jeukten. 

Maar blijkbaar hielp het niet zo goed.. Verbrand over bijna mijn hele lichaam. Je ziet nog precies welke kleren ik aan had.. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik helemaal wit van het vervellen..

 Relaxen.

De dag na de examens moesten we de boeken inleveren. Ik nam maar een trolley mee, want had echt geen zin om mijn rug daardoor te breken..

En dan stroomt je timeline vol met felicitaties. Jaa, ik was jarig!

Leuke lipsmacker gekregen. Die maal raden welke geur/smaak..

Nieuwe camera. Toshiba Camileo P20. Als ik filmpjes ervan op mijn laptop zet is het beeld veel langzamer dan het geluid, terwijl het op mijn camera wel gewoon tegelijk zit.. Weet iemand hier een oplossing voor?

Gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben vegetariër en dat vind mijn vriendin (waar ik ze van kreeg) grappig. 

Ik was nog van plan om een filmpje te maken met alle producten die ik heb gekregen, maar als ik het op de computer afspeel is het beeld dus veel langzamer dan het geluid. Maar als ik bijvoorbeeld op 1 minuut klik is het gaat het beeld ook naar 1 minuut, maar daarna gaat het gelijk weer langzamer.. Weet (een technisch) iemand hoe ik dit kan oplossen? 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb echt geen idee, als het niet lukt voor te filmen kan je misschien gewoon foto's maken?
    Ow ja, gelukkige, late verjaardag!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!!

    Arme Theo, is hij nu eenzaam? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!