zaterdag 30 juni 2012

Personal | Movie time.

Movie time is een blog die ik schrijf als ik drie films heb gezien, ik vertel jullie waar de film over gaat en wat ik er van vond. Ik kies altijd films voor kinderen en voor volwassenen. Ook de genres variëren vaak, zodat voor iedereen wat leuks er tussen zit. Vandaag mijn 'recensie' van You're So Cupid, Striptease en Amanda Knox (Murder On Trail In Italy). x




You're So Cupid is een Disney film die gaat over twee zusjes die ook nog beste vriendinnen zijn. Ze koppelen altijd mensen met elkaar, maar als ze dezelfde jongen meevragen voor het schoolbal, gaan ze de strijd met elkaar aan. Hun vader blijkt, voordat hij met hun moeder trouwde, Cupido te zijn geweest. Daardoor hebben Emma en Lily (de zusjes) ook magische krachten.
Ik vond het een leuke en romantische film. Ik keek hem toen ik alleen thuis was en voelde de hele tijd heel eenzaam, omdat je telkens zin hebt om degene waar je verliefd op bent te knuffelen. Een erg leuke film voor jong en oud. Je moet wel wat van fantasie houden..


Een leuke oude film: Striptease. In deze film neem je een kijkje in het leven van Erin Grant. Een moeder die het voogdij over haar kind kwijt is en geld verdient als stripper om in hoger beroep te gaan. Als een congreslid verliefd op haar wordt, mag natuurlijk niemand dat weten. Ook word ze achterna gezeten door haar ex die zijn kind terug wil, die ze stiekem heeft ontvoerd. Bij de beschrijving stond volgens mij dat het een triller was, maar ik vond er niks engs aan.. Om hem nou met je man of vriend te kijken lijkt me ook niet zo'n goed idee, want er komen aardig wat blote borsten voorbij.. Maar verder is het een leuke film, waar je om kan lachen.

Sorry, ik kon geen trailer vinden.
Amanda Knox Murder On Trail In Italy is een waargebeurd verhaal over Amanda Knox, een begaafd studente uit Seattle, die in Italië wordt beschuldigd van het vermoorden van haar kamergenote Meredith Kercher, samen met haar vriendje en een andere medeplichtige. Aanklager Mignini bombardeert haar tot Foxy Knoxy en de pers belicht haar als een oversekste, gewetenloze moordenares. Een 2-jaar durend proces volgt.
Een film die je denk ik twee keer moet kijken, voordat je echt alles snapt. Ze gaan veel terug in de tijd en dan zijn we plotseling weer in de toekomst. Wel vond ik het een mooie film, die ik graag nog eens wil kijken. Hij stond beschreven als een thriller, maar dat is hij zeker niet. Als je van CSI en dat soort series houd, vind je deze film vast ook wel wat.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!