vrijdag 15 juni 2012

Personal | Movie time.

Movie Time is een artikel dat ik plaats als ik drie films heb gezien (periode verschilt). Ik schrijf dan een review over de film, waarin ik heel kort vertel waar de film over gaat en wat ik er van vind. Voor vandaag heb ik weer drie films gezien: Van God Los (de film), Crazy Stupid Love en Pixel Perfect. Een misdaad, komedie en een kinderfilm. Voor iedereen iets! Klik verder om te lezen wat ik van deze films vond. x
 
Van God Los is een misdaadfilm uit 2003, geïnspireerd op het waargebeurde verhaal van de Bende van Venlo. Na de film is er ook een serie gemaakt, die ook elke week weer op een ander waargebeurd verhaal is geïnspireerd.
Ik volg de serie niet en heb het ook nog nooit gezien. Maar een vriendin raadde me deze film aan. Ik ben niet echt gek op Nederlandse films. Mijn eerste indruk was dan ook dat het een Nederlandse versie van CSI zou zijn, maar dat was het niet. Het is meer te vergelijken met Criminal Minds (Woensdags op Veronica om 20.30), maar dan zonder het oplossen. Hierin zie je alleen de moorden en komt de politie niet in beeld. 
Je kan je best goed verplaatsen in sommige personages in de film en bij bepaalde personages ook helemaal niet. Je moet niet een zwakke maag hebben voor deze film, want ze laten alle lijken even in close-up zien.

Crazy Stupid Love is een film die nog niet zo lang uit is. Het is een verhaal over een man die gaat scheiden met zijn vrouw. Hij wordt een 'rokkenjager' en hierdoor zijn er veel ongemakkelijke momenten.
Ik vond de film geen leuk einde hebben, eerst kreeg iedereen ruzie en toen had je zoiets van 'oh. Is het afgelopen?' Maar toen gingen ze het nog even goed maken en lachen en toen was het afgelopen. Verder vond ik de film wel leuk, maar je lacht er niet om. Niet als bij een komedie.

Om het nog even voor de jongeren onder ons te houden Pixel Perfect is een Disney film over een band waarvoor een jongen een perfect hologram meisje maakt, zodat ze heel bekend worden. Natuurlijk zorgt dit ook voor een paar problemen..
Ik kon geen trailer vinden van deze film, dus heb een liedje uit de film genomen. Ik vond het wel een leuke film, maar niet een die je elke week wel wilt kijken.

Welke films hebben jullie de laatste tijd gezien?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!