zaterdag 23 juni 2012

Personal | Mijn favoriete apps.

Ik heb nu ongeveer drie maanden mijn Samsung Galaxy Mini en ik kan echt niet meer zonder. Eind vorig maand is hij 'gecrasht' en moest hij worden gereset waardoor ik al mijn apps kwijt was. Eerst had ik er heel veel, maar ik heb nu alleen nog apps die ik echt (bijna) elke dag gebruik. Ik heb zelf een Android dus weet niet of alle apps ook te krijgen zijn voor iPhone, want andersom is dat niet altijd zo.. Maar vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn telefoon en deel ik mijn favoriete apps met jullie, social media tot games. x




Ik heb geen 'social media pagina', 'game pagina' en 'overige pagina' zoals sommige mensen. Dat had ik eerst wel, maar dan zouden op al mijn pagina's maar een paar dingen staan en ik vind alles zo bij elkaar veel handiger. 
Op mijn eerste pagina staan vooral apps die al standaard op een Android staan. Google zoeken, wekker, agenda (die ik niet gebruik..), Nieuws en Weer (voor als ik me verveel), Taakbeheer, camera, fotogalerij, muziek, notities, Google Maps en Google vertalen. Op de pagina is alleen Google Vertalen gedownload. Al deze apps spreken voor zich denk ik, dus geen verdere uitleg nodig.


Op mijn tweede pagina staan alleen maar gedownloade dingen. Op de bovenste rij social media: WhatsApp, Hotmail, Facebook en Twitter (@SanneNijboer). Op de tweede rij wat restjes: Blogger, Youtube, Bloglovin' en Instagram (xminimuis). 
De derde rij bestaat uit Google Play Store, Any.DO (To-do list app), de Euro 2012 app (hierdoor ben ik erg geliefd bij de mannen) en Photo&Pic Collage (om collages mee te maken, nog nooit gebruikt..).
De laatste rij apps: Buienradar (je weet het maar nooit met dit weer..), Angry Birds en Magic Piano (kwam ik vanochtend tegen in de Play Store.). Alle apps zijn trouwens gratis.

En dan nu.. Mijn top 5 favoriete apps..
Op nummer 5: Twitter, het is gewoon Twitter. Ik gebruik deze app gewoon het vaakst, omdat ik graag Twitter, maar verder is er eigenlijks niks speciaals aan..
Op nummer 4: Whatsapp, handig omdat het geen geld kost (wel internet), maar ik gebruik het niet zo vaak, want ik heb niet zo veel contacten (heeft te maken met het kapotte telefoon verhaal..).
Op nummer 3: Angry Birds en Magic Piano, waarom twee? Ik kon gewoon niet kiezen en wou ze er niet apart in hebben. Ik speel Angry Birds al een tijdje en heb Magic Piano vanochtend pas gedownload. Iedereen kent denk ik Angry Birds wel, ik heb er zelfs een nail art van gemaakt! Magic Piano is denk ik bij minder mensen bekend. Dat is een spel waar je telkens op een bepaald tijdstip op rondjes moet klikken en dan speel je een liedje. Bijna alle liedjes zijn te spelen en het is erg grappig, omdat het soms heel erg frustrerend is. 
Op nummer 2: Any.DO, een handige app om to-do lijstjes in te maken. Als je klaar bent streep je ze door (worden niet gelijk verwijderd). Je kan ook alvast inplannen voor de hele week. Erg handig. 
En op nummer 1: Instagram! Het was denk ik ook wel wat te verwachten.. Elke dag plaats ik sowieso één foto en ik vind het gewoon heel leuk!

Wat zijn jullie favoriete apps?

2 opmerkingen:

  1. leuk! ik heb geen smarthphone, dus no apps for me :(
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je Google Chrome als internetbrowser hebt, kun je ook veel apps downloaden. En de meeste spelletjes staan ook wel op internet. :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!