zondag 24 juni 2012

Fashion | Polyvore.

In de tijd dat ik niet met mijn blog bezig was, had ik een nieuwe hobby: Polyvore. Een site waar je kleding en makeup collages kan maken. Ik heb hier ook al eens eerder over geschreven (klik!). Ik heb het laatst herontdekt en ga vandaag de collages die ik heb gemaakt met jullie delen. Jullie moeten wel bedenken dat de outfits er zo zomers uitzien, omdat toen ik ze maakte het wel mooi weer was.. x



In a shopping mood. Dit was de eerste collage die ik maakte op mijn account. Ik koos gewoon wat leuke dingen, die je mij ook nog wel zou kunnen zien dragen, en toen moest ik een naam bedenken. Ik vond het wel een leuke outfit om in te winkelen. (Achteraf denk ik; welke gek gaat er nou weer op zulke palen winkelen..) Ik vond de blazer al gelijk geweldig en heb daar wat minder felle kleuren bij gekozen zodat hij lekker opvalt. 

Inspiration frame #1. Ik kwam deze rok tegen en dacht; 'hoe kan je deze combineren?' Ik heb een paar hele verschillende dingen gekozen die je er mee zou kunnen combineren. Hakken en slippers, een blazer en een blouse, een hemdje en een strapless top. Alles kon er eigenlijk wel bij vond ik..

Queensday. Rood, wit, blauw en oranje. Een Koninginnedag outfit. 

First date. Een outfit voor je eerste date. Niet te opvallende kleuren en lekker nude makeup. 

Beauty and the Beach. Een leuke outfit voor naar het strand vond ik. Een losse doorschijnende blouse met daaronder een basic zwart hemdje. Slippertjes, een korte broek, leuke tas en wat sieraden. 

Variation on a little black dress. Waarom zou je een little black dress alleen maar met nette dingen kunnen combineren? Ik heb even wat kleuren erbij gedaan en het ziet er nog steeds leuk en netjes uit. 

Trend; Pastel. Weer een klein inspiratie plaatje. Ik heb allemaal verschillende pastelkleuren gekozen en die bij elkaar gezet.

It's so warm outside. Nog een strand outfit die misschien wat geschikter is. Ik heb expres geen sieraden gekozen, want als je gaat zwemmen moet je ze afdoen en kan je ze kwijtraken. Een leuke opvallende bikini met een losse rok en een strohoedje om het af te maken. 

Wat vinden jullie van mijn creaties?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!