woensdag 27 juni 2012

Fashion | Outfit of the day. #3

Laatst was weer zo'n dag dat ik niet zo veel te doen had en eigenlijk had ik ook niet zo veel in mijn kast liggen.. Ik ging weer eens de broek aandoen die onderaan mijn stapel broeken lag en mijn nieuwe Action hemdje die nog steeds in de verpakking zat. En toen vond ik ook nog eens een leuk blousje in mijn kast. Nog een riempje om het af te maken en klaaar! Klik verder voor mijn creatie. x



 


Paarse blouse: H&M 
Wit hemdje: Action
Riempje met ster: Een winkel in Duitsland?
Broek: ?
Eksept schoenen: Shoeby
Eekhoorn ketting: H&M

H&M ketting met een eekhoorn,
Eksept hakken (11 cm),
Riempje met sterretjes gaatjes. 


Wat vinden jullie van mijn outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!