zondag 17 juni 2012

Fashion | Outfit of the day. #2

Ik hoef vandaag de deur niet uit, maar toch staat er veel op mijn to-do list staan voor vandaag. Om de hele dag in mijn pyjama rond te lopen zag ik ook niet zo zitten, dus voor vandaag heb ik een 'comfi-everyday-look'. Waar je makkelijk in kan bewegen en lekker los zit en je ook nog in gezien wilt worden. Je zou het naar school of je werk kunnen dragen, naar de bioscoop of discotheek of als huispak. Het enige waar hij niet echt voor is geschikt is.. Euhmm.. De sauna? Klik maar gewoon verder! x
 
Kleding:
Broek: ? 
Shirt: H&M 
Gilet: ?
Ketting: Zeeman
Oorbellen: Miss Etam

Makeup:
Hema Concealer stick; 02
Bourjois Éclat minéral pressed powder; 02 vanille
Catrice Revoltaire blush; C01 Colour Bomb
Essence I love Stage eyeshadow base
Essence Stay All Day cream eyeshadow; 02 Glammy Goes To... (hele ooglid)
Oriflame Eye shadow; Desert beige (crease en ooghoek)
Essence Get Big Lashes ; Volume Boost

Wat vinden jullie van mijn OOTD?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!