zondag 3 juni 2012

Fashion | Outfit of the day. #1


Vrijdag mocht ik (eindelijk..) 16 kaarsjes uitblazen. Als 'familie traditie' mogen we altijd een paar dagen voor onze verjaardag met onze moeder gaan winkelen om kleren te kopen, die we op onze verjaardag kunnen dragen. Woensdag ben ik met mijn moeder naar Leeuwarden geweest om een nieuwe outfit (wat er stiekem meerdere zijn geworden..) te kopen, die ik vandaag aan jullie ga laten zien. x




Jurkje: H&M (€14,95)
Broek: Sting (€29,95)
Schoenen: Schoenenreus
Jasje: H&M

Shirt: Vero Moda (€9,95)
Broek: Sting (€29,95)
Schoenen: Schoenenreus
Jasje: H&M

Zoals je kan zien draag ik geen sieraden bij deze outfits, omdat ik de shirts al druk genoeg vind. 
Ik was al een tijdje op zoek naar een gekleurde broek en nu vond ik deze mooie mint groene pastel broek bij de Sting. De broek valt wel groot, normaal heb ik makkelijk een S of M en dit is een XXS. Hij rekt nog wel wat uit om je benen en heupen, en hopelijk ook nog wat centimeters in de lengte..

Hebben jullie al veel pastel kleuren in jullie kledingkast liggen?

1 opmerking:

  1. Leuke outfit! Die mint broek is echt mooi, ik zoek er ook nog zo een!
    Ik ga je blog volgen, neem je een kijkje op de mijne? thisrecklessgirl.blogspot.com
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!