vrijdag 22 juni 2012

Fashion | Lookbook inspiration.

Ik heb al twee keer eerder over lookbook.nu geschreven (klik hier of hier) en vond het wel weer tijd voor een nieuwe update met mijn favoriete kleding. Nog even een korte uitleg voor de mensen die nog niet weten wat lookbook.nu is; dat is een site waar mensen van de hele wereld dagelijks hun outfit op zetten. Je kan op mensen abonneren en ze een 'Hype' geven, wat een soort like is. Op deze site kun je inspiratie opdoen door naar de kleding te kijken en dat is ook wat ik vandaag met jullie ga doen. x




















Dit zou je mij dus zomaar kunnen zien dragen als ik deze kleren zou hebben..









1 opmerking:

  1. Erg leuke outfits! Ik ben verslaafd aan lookbook :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!