dinsdag 12 juni 2012

Beauty | What's in my back-up box?

In mijn kamer heb ik een doos staan met allemaal back-ups van producten die ik fijn vind, kleine verpakkingen die mee kunnen op vakanties, te donkere makeup, beauty tools en nog veel meer. Ik noem het wel een back-up box, maar eigenlijk zit er dus veel meer in dan alleen wat back-ups. Vandaag eens dus een soort variatie op favorieten van altijd, what's in my bag en een stash filmpje en dat allemaal uit één doos. Klik om te zien wat er allemaal in zit. x





 
Mijn back-up box is een kartonnen box van de Xenos. (Klik!) Ik gebruik nog zo'n doos voor mijn nagellakstash. 

Mijn favorieten van altijd zijn de Essence My Skin créme, Body Fruit body butter en de Europrofit conditioner. De Essence My Skin was afgelopen weken in de aanbieding, dus ik heb gelijk weer twee potjes gekocht, omdat ik het echt elke ochtend met plezier gebruik. Mijn eigen Body Fruit body butter was bijna op en voor mijn verjaardag heb ik alvast een nieuwe gekregen. Ik gebruik nu de Europrofit conditioner al meer dan een jaar en het blijft gewoon een hemels product. En dat voor 38 cent! De shampoo gebruik ik niet meer, omdat je daar heel veel knopen van kreeg. 

Veel proefmonstertjes! Crémes, parfum, shampoo, ik heb van alles wel wat..

Hoesjes van kwasten, zodat ze niet beschadigen als ik er mee ga reizen. Ook zit er zo'n zakje van de Vogue Girl douchegel in, waar je je fles in kan doen en als hij dan lekt zit niet alles er onder. En nog twee van die hersluitbare zakjes. Altijd handig.

Wattenschijfjes en Nivea. Er ligt nog een halve rol wattenschijfjes en ik had ook net een ander potje Nivea open..

Lege potjes voor DIY's en een oude tandenborstel om de potjes mee schoon te maken. 

Twee foundations van de Hema die nu nog even te donker voor me zijn, een foundation poeder van MAX, Essence sun club oil control paper (oftewel; ik ben nutteloos paper) en een wenkbrauw poeder setje van een euro die ik nooit gebruik.

Vakantie verpakkingen. Een klein zeepje van Yardley, mini pakketje van Vogue Girl en een Golden Collection setje met badzout, bodylotion en douchegel. 

De laatste rotzooi dingetjes.. Klittenbandrollers waar ik niet mee om kan gaan, een knijper (?), draad om Turks (?) te harsen (heel pijnlijk!), twee ringetjes van de Avril Lavigne parfum en volgens mij is dat witte een borsteltje om je borstel mee schoon te maken.. 

Waar hebben jullie altijd back-ups van liggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!