maandag 25 juni 2012

Beauty | Watermeloen nagels!

Watermeloenen. Wie houdt er niet van? Lekker sappig, fris en zoet.. Hmm! Ik kwam op Youtube een simpele watermeloen nail art tegen en besloot hem om zelf ook te proberen met natuurlijk een vleugje van mezelf.. Ook vinden jullie onderaan nog even een uitleg waarom mijn blogs niet meer om 7 uur 's ochtends online komen.. x







De schijfjes:
- Plak plakband op je nagel zodat je een driehoek krijgt.
- Lak het overgebleven stuk met een rood/roze kleur.
- Haal de plakband er na ongeveer 10 seconden af.
- Maak een licht groen randje onderaan je nagel en zet naar donkergroene (dikke) strepen op.
- Zet tussen de groene lijn en het roze een witte streep.
- Maak met de punt van je striper of saté prikker kleine zwarte stipjes boven de witte streep.

De meloen:´
- Lak je nagel licht groen.
- Maak lijntjes met een donker groene kleur. Maak ze een beetje met een boogje zodat je het 'ronde watermeloen' effect krijgt.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
- Saffron London in nr. 56 (licht groen)
- Saffron London in nr. 15 (donker groen)
- Catrice in 360 Raspberry Fields Forever
- Izgo nail design pen


Wat vinden jullie van mijn watermeloen nagels? Gaan jullie ze ook proberen? 




De reden waarom er 's ochtends telkens geen nieuwe blogpost online staat, is omdat ik telkens hele dagen met iets nieuws voor mijn blog bezig ben. (Ik ga hier nog niks over zeggen, want het is een verassing..) Dan heb ik wel het idee voor de blogpost voor de volgende dag en ik maak ook wel foto's als die nodig zijn, maar dan lig ik 's avonds in bed en denk ik 'heb ik nou die blog voor morgen wel geschreven?'. Dat klinkt misschien wat dom, maar ik heb ook wat persoonlijke dingen aan mijn hoofd, waardoor ik niet goed kan concentreren. Ik ga vandaag weer vooruit schrijven, dus als het goed is staan komende dagen weer gewoon om 7 uur een blogpost online. 

2 opmerkingen:

  1. Aaah, leuk! Wooow, wat heb jij lange nagels! Dat is echt handig voor dit soort nailart. Leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Je nagels zijn echt lang!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!