zaterdag 16 juni 2012

Beauty | Shoplog 14/06/2012.

Donderdag ben ik even wezen winkelen voor vaderdagcadeautjes, maar natuurlijk kon ik het ook niet laten om mezelf even te verwennen. Met mijn moeder ging ik naar 'de grote stad' en gingen we naar de Action. Op de terugweg zette ze me af in 'de kleine stad'. Ik had nog een cadeau bon van twee winkels, maar in beide winkels vond ik niks leuks.Toen ging ik naar de Kruidvat en kwam net mijn bus er aan, dus vandaag een Kruidvat shoplog (met een vleugje Action). Bereid je voor op weinig foto's, want ik ben de helft (3 van de 7 dingen, sorry ik ben een blond..) vergeten op de foto te zetten en door dat trieste weer kan dat ook niet meer.. x



Op veracamilla.nl zag ik laatst dit Essence Sun Club palletje voorbij komen, eigenlijk was ik er gelijk verliefd op. Toen kwamen de swatches nog ik was nog verliefder. Dus hier hoefde ik niet lang over te twijfelen. Dit palletje kost €2,99. Ook over de oogschaduw basis van Essence had ik veel goede dingen gehoord en omdat ik de Hema basis die ik nu heb vreselijk vind (hij droogt snel uit en werkt niet goed) kwam ook deze in mijn mandje. Deze oogschaduwbasis kost €2,49.
Niet op de foto: een (scheer)spiegel. Ik wil het niet echt een scheerspiegel noemen, want ik gebruik hem voor makeup. Ik heb een spiegel naast mijn kast hangen en toen ik die laatst op mijn bureau had gezet (wat niet paste) miste ik hem toch naast mijn kast en toen hij daar weer hing miste ik hem op mijn bureau. Dus ik kocht zo'n klein scheerspiegeltje met aan de ene kant ware grote en de andere een 3x vergroting. De spiegel koste €3,30. 

Ook over de Kruidvat eigen merk maskers had ik veel goede dingen gehoord. €0,99 voor een pakje met twee maskertjes (je kan ze door midden breken). Tja, als het niks is, het kost ook niks. 

Bij de Action kocht ik nog een witte tanktop voor onder een shirt. Er staat ook geen printje op en hij is gewoon heel saai wit. 

Hebben jullie al eens wat van deze producten gebruikt?

2 opmerkingen:

  1. Dat palet van essense ziet er echt prachtig uit!!

    Liefs
    Caroline
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Essence Sun club, mijn vriendin is er helemaal gek van, de kleuren zijn echt super mooi!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!