dinsdag 26 juni 2012

Beauty | Essence Glamour to go.

Jullie konden laatst al in mijn shoplog lezen dat ik het Essence Sun Club Glamour to go eyeshadow palletje heb gekocht in de kleur Long Beach. Een palletje met acht verschillende naturelle kleuren. Ik heb hem uitgeprobeerd en vandaag een review met natuurlijk een ooglook voor jullie. x




Er is niet echt wat speciaals aan het doosje. De naam staat er op in het zilver met nog wat versiering. Je kan de kleuren goed zien en ook de dubbele applicator met aan de ene kant een sponsje en aan de andere kant een kwastje.





De kleuren zijn allemaal heel goed gepigmenteerd, iets wat niet altijd zo is bij Essence. De oogschaduw is wel erg poederig. Aftikken is echt een must bij het aanbrengen. Het palet heeft lichte en donkere kleuren en zo kan je smokey eyes of juist een hele naturelle look maken.


Op de foto zijn alle kleuren niet zo goed te zien, want door het licht was het nogal moeilijk om op de foto te zetten. Maar even het verschil.. Deze foto is met mijn nieuwe camera gemaakt en de vorige foto's van het palet zijn met mijn oude camera gemaakt.. De volgende foto's zijn ook allemaal gemaakt met mijn nieuwe camera.



Eerst heb ik de 1e kleur (hi lighter) over mijn hele ooglid aangebracht en onder mijn wenkbrauw. Toen heb ik de 6e kleur in midden van mijn ooglid aanbracht en de 4e kleur aan de buitenkant. Daarna heb ik nog wat van de 3e kleur in mijn arcadeboog aangebracht en toen alles goed geblend.

Wat vinden jullie van mijn ooglook? En hebben jullie zelf al dit palletje geprobeerd?

1 opmerking:

  1. Hij is echt leuk! Ik heb dit palletje niet, omdat ik ergens hetzelfde liggen heb.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!