zaterdag 9 juni 2012

Beauty | EK nagels.

Jullie zijn vast helemaal op de hoogte van het EK. Vanavond speelt Nederland hun eerste wedstrijd tegen Denemarken (om 18.00 uur voor de mensen die het toch niet helemaal volgen..). Om nog een beetje erbij te horen heb ik een EK nail art gemaakt. Vandaag ook eens een keer wat anders dan alleen een Nederlandse vlag (wat natuurlijk ook gewoon kan), nee ik legde de lat wat hoger. Klik verder om mijn EK nagels te zien. x



Op mijn wijsvingers, middelvingers en pinken heb ik wel een Nederlandse vlag gemaakt. 
Ik heb eerst mijn hele nagel wit gelakt en toen een derde van mijn nagel rood gemaakt en een derde van mijn nagel blauw. 
Dit is nog niet zo moeilijk en zou iedereen kunnen maken met een rode, witte en blauwe nagellak. 


Op mijn duim en ringvinger heb ik het wat moeilijker gemaakt. Het lijkt misschien simpel, maar eigenlijk is het nog best moeilijk om een voetbal te tekenen! Helemaal als je maar zo'n kleine ruimte hebt en je handen als een gek trillen.. 
Ik heb eerst mijn hele nagel oranje gelakt en toen een witte cirkel aan de bovenkant van mijn nagel gemaakt. Hier heb ik met zwart een lijntje omheen gezet om hem te scheiden van het oranje. Daarna heb ik een vijfhoek getekend (tip: eerst even oefenen op papier...) en bij elke hoek de streep doorgetrokken. Waar de streep eindigde heb ik nog een zwart driehoekje gemaakt.

Hoe zien jullie nagels er uit met het EK?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!