dinsdag 19 juni 2012

Beauty | Dr. van der Hoog; Mango-Meloen masker.

Ik had laatst weer eens zin om een maskertje op te doen. Ik grabbelde in mijn maskertjes bak en koos voor het Mango-Meloen masker van Dr. van der Hoog. Niet bepaald om de functie maar omdat het EK in volle gang is en mango en meloen natuurlijk oranje is. Dus ik verwachtte een oranje masker, maar schijn bedriegt.. Klik verder om te lezen hoe dit masker mij beviel. x



Het mango meloen masker is een verfrissend gelmasker met extracten van mango en watermeloen. Het masker heeft vochtregulerende en verzachtende eigenschappen. Door de toevoeging van provitamine B5 heeft het masker een heerlijk kalmerende werking. Zeer geschikt als na-de-zon masker aan het einde van een zomerse dag. 


Als je de achterkant niet goed hebt gelezen (zoals ondergetekende), verwacht je nu natuurlijk een oranje masker. Maar nee hoor, er kwam ineens een doorzichtig kleurloos goedje uit het zakje!


en foto links is voor af gemaakt. Op mijn voorheeft en naast mijn mond heb ik wat droge plekjes en mijn huid is wat onzuiver op mijn voorhoofd. Eerst heb ik nog even mijn gezicht gereinigd met Biocura verfrissende lotion, wat ik altijd doe voor ik een masker op doe. 
De foto rechts is na het masker. Het masker laat geen vettig laagje achter. Ik heb geen crème gebruikt, maar merk nog wel waar ik de droge plekken had, want daar is het nog steeds droog. Verder heb ik niet het gevoel dat het masker echt effect heeft gehad. 

De Dr. van der Hoog maskers zijn te koop bij de meeste drogisterijen voor €2,19. Ik koop ze meestal bij de Op=Op voordeelshop waar je drie stuks (wel alleen de oude soorten) voor 2 of 3 euro kan halen. 

Wat vinden jullie van de Dr. van der Hoog maskers?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!