maandag 18 juni 2012

Beauty | Clearasil Ultra Lotion.

Voor mijn verjaardag kreeg ik de Clearasil Ultra Lotion. Deze lotion zegt  100% van de puistjes te bestrijden. Ik heb hem nu een dikke week elke avond gebruikt en ga vandaag mijn mening over dit blauwe goedje met jullie delen. Is het echt een wondermiddel? Heb je gelijk geen puistjes meer? Lees het in mijn review. x


De formule van Clearasil Ultra Lotion, op basis van salicylzuur, bestrijdt de oorzaken van puistjes en geeft je een zichtbaar gavere huid.
De lotion begint onmiddellijk te werken en helpt 100% van de puistjes te bestrijden. Het bestrijdt de bacteriën die puistjes veroorzaken en verwijderd vuil en vet van de huid.
Gebruik elke ochtend en avond voor een zichtbaar gavere huid. Breng een klein beetje lotion aan op een watje of wattenschijfje en dep op je gezicht en nek. Vermijdt daarbij de gevoelige huid rondom je ogen. Laat het daarna opdrogen. Niet afspoelen. Was je handen na gebruik.


Ik gebruik hem nu een dikke week elke avond en tja, ben best tevreden. De eerste keer dat ik hem gebruikte was na het douchen, dan is mijn huid altijd al gevoelig en toen prikte het ook. Dat kan ook komen omdat ik lekker ging wrijven in plaats van deppen (oeps..). Toen ik de tweede dag ging deppen voelde het beter. Maar die lucht! Als je zo aan de fles ruikt valt het wel mee, maar elke keer als ik hem op mijn gezicht doe heb ik de tranen in mijn ogen staan. Nu doe ik maar gewoon elke keer mijn ogen dicht als ik hem gebruik en dan valt het mee, maar echt, de tranen rolden over mijn wangen de eerste keer toen ik mijn voorhoofd en neus deed.. Dus niet echt een aanrader voor mensen die al van zichzelf gevoelige ogen hebben. (Dan krijg je dus wat ik had..)

Ik ga niet zeggen dat het een wonder middel is, want dat vind ik ook niet. Ik heb van mezelf al niet zoveel puistjes. Maar degene die ik had, gingen niet sneller weg. Ik heb er niet meer bijgekregen, dat moet ik toegeven. Ook ziet mijn huid er gezonder uit en voelt het ook lekker gevoed aan.

Je doet volgens mij ook best lang met zo’n fles. Je hebt maar telkens een beetje nodig op je wattenschijfje. Ik heb hem nu een dikke week elke avond gebruikt en hij zit nog tot de bovenkant van de sticker vol.

Plus- en minpunten:
+ Voelt gevoed en zacht aan
+ Je gezicht ziet er gezond uit  
+ Minder puistjes
+ Je doet lang met een fles
+ In (bijna) alle drogisterijen te koop
- Prikt aan je ogen (chemische lucht)
- Prikt bij gevoelige huid
- Laat je puistjes niet gelijk verdwijnen

Voor 200 ml betaal je €7,99 en het is te koop bij bijna iedere drogist.

Hebben jullie deze lotion al eens geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!