woensdag 13 juni 2012

Beauty | Circus Witova nagels.

Ik heb een tijdje getwijfeld of ik deze blog nou in de categorie Beauty of Personal moest zetten. Ik heb een nail art gemaakt met een circus thema, maar ga in dit artikel ook vertellen over Circus Witova, wat het weer persoonlijk maakt. Omdat ik maar een heel kort stukje vertel over het circus heb ik hem toch in de Beauty categorie gezet. Als je alleen de nagels wilt zien, moet je even naar beneden scrollen! x




Zoals in het filmpje te zien is, is Circus Witova een trainingscentrum voor kinderen met een beperking. Ook zijn er elk jaar weer voorstellingen met en zonder de kinderen. Zelf was ik vorig jaar bij het kerstcircus, wat erg leuk, maar ook wat apart was om te zien, omdat daar alle kinderen ook aan mee deden. Circus Witova treed door bijna heel Friesland op, wat altijd leuk is voor familie uitje.
Meer informatie over het circus kan je vinden op: www.circus-witova.nl

En dan nu de nagels:


Duim: Clown Carlo.
Wijsvinger: Jongleerbal.
Middelvinger: Witova Circus tent.
Ringvinger: Jongleerbal.
Pink: Kostuum.

Ik heb deze nagels bij mijn zus gedaan die zelf ook bij Circus Witova werkt, net als mijn vader. Ze hebben ook beide een act in het circus en geven les aan de kinderen.

Wat vinden jullie van de circus nagels en het circus in het algemeen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!