vrijdag 8 juni 2012

Beauty | Casuelle nailpolish.

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn zus een leuk setje van twee nagellakjes van (het voor mij nog onbekende merk) Casuelle. Het is een setje van een brons-achtige base en een witte crackle. Vandaag review ik deze crackle en basis nagellak, die trouwens ook super low-budget is! x



 

Na eigenlijk één laagje dekte deze nagellak al goed. Om alles nog wat egaler te maken, omdat ik het eerste laagje altijd heel snel doe, heb ik nog wel een tweede laagje aangebracht. Maar zo ziet de lak er ook uit met één net laagje. 
De kleur is niet echt goud, maar ook niet brons, maar daar wat tussen in. Hij glittert wel heel veel!


Er stond in mijn (snel groeiende) nagellak stash nog geen witte crackle nagellak, maar nu wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens crack nagellak mooier heb zien cracken. Mijn eerste indruk was dan ook 'het lijkt wel of ik bloem over mijn nagels heb gezeefd..'. Ook zie je de basis kleur niet meer goed er door heen, omdat er maar dunne crack lijntjes zijn. Wel crackt hij snel. 

Nog een leuk detail; de flesjes hebben beide een soort ying-yang vorm, waardoor ze mooi in elkaar passen. In deze 'houding' worden ze ook verkocht, met een strookje plastic er om heen, zodat het een mooi rondje blijft. 
Ik weet de prijs van deze nagellak niet precies, maar volgens mij zijn ze ongeveer €2,50. Ze zijn in verschillende setjes te koop bij de DA Drogist. 

Heb jij al Casuelle nagellak in je stash?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!