woensdag 6 juni 2012

Beauty | Cadeautjes!


Zoals jullie allemaal al hebben kunnen lezen, was ik vorige week vrijdag ben ik mijn 17e levensjaar ingegaan.Wat hoort er bij een verjaardag? Natuurlijk! Cadeautjes! Vandaag laat ik jullie alle cadeautjes (lees: make-upjes..) zien die ik op mijn verjaardag heb gekregen. Natuurlijk weet ik niet van alles de prijzen (bij de meeste dingen weet ik wel in welke winkels je het kan kopen), maar toch hoop ik dat jullie het met plezier gaan lezen! x



Voedsel:
AH Hazelnoot melkchocolade reep. (Albert Heijn)
Fruittella MOO MIX. (Supermarkt)
Oud Hollandse kersenstokjes. (Snoepwinkel & tip artikel deze week bij Aldi)

Dingen voor op je nagels:
Izgo nail art design pennen in zwart-wit en zilver-goud. (www.standonline.nl)
Casuelle setje met base en crack coat, brons-witte versie. (DA, ong. €2,50)
DA Nailpolish Colour & Shine nr. 018. (DA)
Nail Rock Designer Nail Wraps in Python. (DA)

Crèmes:
Nivea Creme. (Bijna iedere drogisterij, ong. €1,00)
Kruidvat Body Fruit Body Butter in Cranberry & Pomegranate. (Kruidvat, €2,50) (Review)

Cleaning:
Kruidvat Nail Polish Remover. (Kruidvat)
Clearasil Ultra Lotion. (Kruidvat)
Wattenschijfjes. (Drogisterij)

Deodorant:
FA Pink Passion deodorant roller. (Drogisterij)
Women Xana deodorant Silk Touch.
Vogue girl in Giddy Up. (Drogisterij)

Makeup:
2x Yves Rocher Kohl in 81. Noir.

Coca Cola lipsmacker. 

Overig:
Cadeaubon voor plaatselijke juwelier.
Enige verjaardagskaartje dat ik kreeg. (Snif snif..)
(Niet op foto: geld.)

Armbandje van The Box.

Elektronica:
Toshiba Camileo P20. (Deze gaat waarschijnlijk terug, omdat ik er niks van kan afspelen op mijn laptop..)

Wat vinden jullie van mijn cadeautjes?

4 opmerkingen:

  1. Leuke kadootjes, ik vind het armbandje echt super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kadootjes! Je hebt best wel veel gekregen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog!
    Ga ik zeker en vast volgen op bloglovin!
    (Volg je me ook?)

    Liefs,
    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So there are many virtual airlines that you can choose from and be their management.
    When you decide to buy the Flight Simulator Game, then first you have to be
    sure that exactly what are you want. After February 27, The Sim Online servers were shut down and it is now
    known as EA land, old account holders can still come back of course, and its the same game.

    This kind of game is great because it can also provide scientific information, 'Phun' would help with physics study obviously while other simulation games that
    offer choices could contribute valuable data to Psychology.
    If youre a flight sim enthusiast, the you must
    try the king of flight simulator games.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!