woensdag 23 mei 2012

Jarig!

Ja, jullie lezen het goed. Vandaag is er iets te vieren. Vandaag precies 1 jaar geleden kwam mijn eerste blog online op xminimuis!



Het voelt raar om na meer dan een maand weer eens op xminimuis te kijken. Ik heb er echt helemaal niks aan gedaan en eigenlijk voelde het wel rustgevend. Hoe het nu met me gaat? Nou, ik zit midden in mijn examens. Ik had vandaag mijn 4e en ben hiermee dus over de helft! Ik heb er deze week nog twee en volgende week dinsdag mijn laatste. En dan volgende week vrijdag mag ik weer kaarsjes uitblazen, want dan ben ik jarig! Dan mag ik 16 kaarsjes uitblazen! Kleine meisjes worden ook groter.


Ik weet nog niet of ik weer ga beginnen met bloggen. Ik denk het wel, maar weet nog niet wanneer ik precies ga beginnen en hoe lang ik het vol hou. Bloggen is leuk, maar het zorgt ook voor stress. Elke dag zit je zo weer een uurtje of twee achter je laptopje een blogje te tikken en dat gaat nou eenmaal niet altijd samen met school en huiswerk. Ik kan wel zeggen dat ik bijna verslaafd was aan bloggen. Voor mij werd het meer een teken van doorzetten. Als we veel huiswerk op hadden en iemand tegen me zei: 'Dan schrijf je toch een keer geen blog..' dan kon ik diegene wel slaan. Het was mijn blog, mijn kindje. Nu ik dit typ klinkt het wat overdreven, maar op de meeste momenten ging het wel zo. In het weekend schreef ik ook wel vooruit, maar dan dacht ik die dagen erna 'ooh, ik heb al een blog voor morgen, vandaag even rust..'. Maar door de stress werd ik ook moe, als ik geen blog voor de volgende dag had moest ik mezelf bijna vastbinden in bed om niet nog midden in de nacht een blog te schrijven en daarom kon ik me ook niet altijd even goed bezighouden met school, omdat ik altijd aan mijn blog dacht. En dat is niet handig in je examenjaar. Ik ben toen ook even gestopt en het voelde heerlijk. Toch weer begonnen en toen weer gestopt. En nu, nog een keer beginnen?

Maar have fun en jullie horen nog van me!

P.S. Toch nog even een klein bedankje voor de bezoekers die ik nog dagelijks heb gehad. Toen ik net was begonnen met bloggen wou ik lezers en die kreeg ik bijna niet en nu was ik gestopt en toen had ik nog steeds een mooi gemiddelde. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!