maandag 2 april 2012

A small notice.

Hii everyone! Since yesterday I've started blogging again. I decided to blog in English now, but I would like to know what you think about that. My English isn't great and Google Translate is my best friend.
I've started a little poll (topright) were you can let me know, what you think. Do I have to blog in English or in Dutch, or a combination. And when I'm going to do a combination, do I have to post the item in Dutch and English (as now) or (for example) one day in English and the other day in Dutch?
Let me know what you think by voting the one you like, you can choose more than one answer. You can leave a comment under this blog to explain your opinion. You can vote until April 22. Have fun!

Hoi iedereen! Sinds gisteren ben ik weer begonnen met bloggen. Ik heb besloten om nu in het Engels te gaan bloggen. Ik wil hier ook graag jullie mening over weten, want mijn engels is niet geweldig en Google Vertalen is mijn beste vriend.
Ik heb een kleine poll geplaatst (rechtsboven) waar je me kan laten weten wat jullie hiervan vinden. Vinden jullie dat ik moet blijven schrijven in het Engels of in het Nederlands, of een combinatie. En als ik een combinatie doe, moet ik dan twee keer het artikel plaatsen (zoals nu) of (bijvoorbeeld) de ene dag in het Engels en de andere dag in het Nederlands?
Laat me weten wat jullie hierover denken. Je kunt meer dan één antwoord kiezen. Je kan ook nog een reactie achterlaten onder deze blog om je mening uit te leggen. Je kunt stemmen tot 22 april. Have fun!

2 opmerkingen:

  1. I think you should do your tutorials and nailart post in English, maar de verhalen en persoonlijkere dingen in het Nederlands ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat toevallig, ik ben ook begonnen met bloggen in engels (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!