zaterdag 7 april 2012

Shoplog.

The reason why I'm blogging this in Dutch is, because most of the stores are only here in the Netherlands,

Het is alweer even geleden dat ik heb gewinkeld. Ik heb geprobeerd om zo weinig mogelijk geld uit te geven, maar het is alweer mislukt. Ik ging alleen voor een zonnebril de stad in en kwam thuis met meer dan dat. Geen makeup deze keer! (Wat ik stiekem heel goed vindt van mezelf..)

In Leeuwarden zit een Op=Op Voordeelshop, maar volgens mij heet die op andere plekken Voordeelhal.. Ik zag deze maskers liggen: 3 voor €2,50! Terwijl in de drogist kost 1 Dr. Van der Hoog masker al €2,10! Ik hoefde niet lang te beslissen, ik zou er zeker weten drie meenemen! Jammer genoeg was er niet veel keus, maar ik heb 2 scrubmaskers (je kan hem door midden knippen), een mango masker en een avocado masker.




De laatste tijd ben ik helemaal into de geurkaarsen en wierook, en ik had nog geen olie brandertje. Ik zag deze bij Xenos liggen voor €1,29 (in verschillende soorten), ik heb dit brandertje gekocht met gelijk twee oliën in de geuren Grapefruit en Vanille. De olie koste €1,50 per stuk, maar volgens mij doe je daar echt heel erg lang mee!

Bij de H&M heb ik dit leuke blousje, hemdje, topje, vestje, dingetje gekocht. Ik weet niet echt hoe je het moet noemen, want het is een dun hemdje, met knoopjes, meteen brede hals en oksels en van voren is hij tot ongeveer je navel en van achteren tot over je kont. Hij was er in veel verschillende kleuren, maar ik kon hem niet vinden op de site.. Ik heb hier €7,95 voor betaald.  



En dan als laatste, dat gene waar ik eigenlijk alleen maar voor kwam: een nieuwe zonnebril! Ik was op zoek naar zo'n model, maar bij alle winkels stonden al mensen zonnebrillen te passen, dus ik had geen zin om me daar tussen te proppen, want ik schaam me altijd toch wel een beetje met zonnebrillen passen. Maar toen ik bij The Box naar binnen liep, was er (zoals bijna altijd) niemand anders en kon ik lekker op mijn gemakje zonnebrillen passen. Zoals je ziet is hij lekker felroze, een echte opvaller. Hij is niet heel groot, gewoon even groot als de breedte van mijn gezicht. Deze zonnebril koste €8,95.

Zoals je ziet, geen makeup! Ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe nagellak bak gekocht en mijn nagellak past er nu al bijna niet meer in, terwijl ik de meeste nagellak eerst niet eens gebruikte. Dus even geen nagellak meer kopen en mijn makeup doos stroomt ook over, terwijl ik het de laatste twee maanden alleen nog maar doe met een simpele poeder, concealer en mascara. Omdat ik telkens last van mijn ogen had en het gewoon lekker makkelijk is. 
Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!