zaterdag 10 maart 2012

Wishlist.

Ik had gehoopt dat ik vandaag een shoplog aan jullie kon laten zien, want gisteren zouden we met onze klas als schoolreisje naar Amsterdam. Ik voelde me al de hele week niet fit, maar donderdag werd het al erger en nu was het gister nog erger, dus jammer genoeg kon ik niet mee. Ik had wel al dingen bedacht om te kopen, dus voor vandaag een kleine wishlist. x


Zonnebril €5,95 (H&M)
 Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe zonnebril en ik vind deze wel leuk. Dit jaar word gewoon tijd voor een nieuwe zonnebril, want mijn Dior zonnebril is toch wat van vorig jaar, en dat jaar daarvoor, en dat jaar daar weer voor...
Sleek Acid I-Divine
Sleek Me, Myself and Eye
Sleek Au Naturel I-Divine
 Sowieso. Sleek. Wauw. Ik wou hier sowieso een palette van kopen, maar welke? Zucht.. Ze zijn allemaal zo mooi. Ik zou niet weten waar je ze kan kopen (in een gewone winkel, geen webshop), maar ik dacht vast wel ergens in Amsterdam. Me Myself and I is het nieuwste palette van Sleek, maar net als de andere super mooi. 

Tja, verder was ik niet echt op zoek naar iets. Alleen de Sleek paletten en misschien een leuke zonnebril. Ik had gewoon even niet zo veel geld.. 

Have fun!

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je niet meekon! Die palettes zien er wel leuk uit :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!