zaterdag 17 maart 2012

Time to change.

(Wat is het raar om na zo'n lange tijd ineens weer je blog te zien..) Zoals jullie maandag al konden lezen heb ik me even helemaal op school gericht deze week, want ik had het super druk. Maar ik ben er weer! Zoals jullie aan de titel al kunnen zien komen er wat veranderingen aan xminimuis. De grootste verandering is: er komen veel meer persoonlijke en lifestyle blogs online. Beautyblogs hou ik een beetje achterwegen. Ik vind dat ook leuk, maar in de persoonlijke en lifestyle blogs heb ik gewoon meer plezier. Ik ga vanaf nu gewoon blogs schrijven over waar ik op dat moment zin in heb, een leuk recept die ik wil delen, jullie krijgen het, even zin in een beauty blog, jullie krijgen het.
Ik ga nog wel proberen om elke dag te bloggen en de meeste onderwerpen blijven ook wel, zoals My Music Of The Moment, Movie Time en al die dingen, maar dat word gewoon wat uitgebreider. Ik zou het best begrijpen als jullie mijn blog hierdoor minder leuk gaan vinden, omdat jullie het misschien als echte beautyblog zien, maar ik hoop dat de meerderheid xminimuis nog gewoon even leuk blijft vinden. Morgenochtend om 7 uur staat alweer de eerste blog online. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat de blogs wat veranderen, maar ik wil gewoon met plezier kunnen bloggen, want anders worden de blogs soms ook minder leuk. 


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!