dinsdag 6 maart 2012

Review: Catrice Ultimate Nail Lacquer.

Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag twee Catrice nagellakken gekregen waar ik niet heel tevreden over was. Ik heb de nagellak nog een kans gegeven, wat jullie dinsdag al konden lezen in mijn shoplog, maar ik toen ik thuis kwam dinsdag, had mijn zus ook weer een nagellak voor me gekocht. Catrice nr 350 Hip Queens Wear Blue Jeans. Vandaag de review over deze lak. x




Het flesje ziet er net als alle andere flesjes uit. Alleen hier staan lichtblauwe letters op en normaal staan er zwarte letters op. Dat komt denk ik omdat het een donkere kleur is, tja geen ervaring met Catrice he.. Je ziet de donkerblauwe nagellak met lichtblauwe shimmer.

Als je de nagellak op hebt zie je bijna niks terug van de lichtblauwe shimmer. Alleen als het licht er op schijnt en je dan goed kijkt. Ik bracht een basecoat aan en begon met de eerste laag al te denken 'Oohja, hierom vond ik Catrice niet leuk..'. De nagellak deed alsof er een laagje vet op mijn nagel lag en sloeg daardoor wat stukken over. Bij een dikkere tweede laag dekte hij wel goed. Ik weet niet of ik de enige ben met deze ervaringen, want ik hoor bijna alleen maar positieve dingen over de Catrice nagellakken..

Ik heb op verschillende nagels een topcoat gebruikt met kleine en grote glitters voor een dromerig en speels effect. Het geeft een leuk effect vind ik. 

Wat vinden jullie van de Catrice nagellak?

Have fun!

1 opmerking:

  1. Ik vind het een mooie kleur en heel leuk met die glitters! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!