zondag 4 maart 2012

Movie time. #4

In Movie Time deel ik mijn mening over films die ik de laatste tijd heb gezien. Ik heb weer 3 films gekeken waar ik vandaag mijn mening over ga geven. Natuurlijk vertel ik eerst ook nog even wat voor film het is. x



Voor zijn verjaardag wenst een jongetje dat zijn vader 1 dag niet kan liegen. In deze grappige film, genaamd Liar Liar, is te zien dat hij normaal heel vaak liegt en omdat hij nu alleen nog maar de waarheid kan spreken veel problemen krijgt. Ik vond het een grappige film, maar ik zou hem niet graag nog vaker kijken, want nu was hij grappig om de onverwachte dingen en dan weet je dus al wat je kan verwachten. 

Ik heb het begin van The Client niet gezien, maar volgens mij gaat het over een jongen die per ongelijk de moord van iemand ziet en komt daardoor in de problemen. Zijn broertje en moeder zijn er niet goed aan toe en hij beleefd veel avonturen met zijn advocaat waar hij goede vrienden mee wordt.

In de voorjaarsvakantie waren allemaal Disney films op Disney Channel, ook Brother Bear 2 was op TV. En omdat ik toch niks anders te doen had, ging ik hem maar kijken. Het ging over een meisje die wou trouwen, maar die bleek al getrouwd te zijn en toen moest ze met die jongen (die inmiddels een beer was) naar een waterval en daar het medaillon opbranden die ze van hem had gekregen. Soms vind ik het even heel leuk om kinderfilms te kijken en dit is ook zeker een aanrader. Sommige stukjes waren echt heel zielig, maar natuurlijk komt alles weer goed. 

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, hierboven de hele film. Wel in het engels. 

Have fun! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!