zondag 4 maart 2012

Impressive moment. #1

Soms kom je een iets tegen op internet waarvan je echt denkt 'wow.'. Dingen waarbij je mond openvalt, je kippenvel over je hele lichaam krijgt en ook nog eens tranen in je ogen. Jullie kennen het gevoel vast wel een beetje. Misschien een leuke nieuw onderwerp voor de zondagavond? Klik verder om te zien wat mijn 'impressive moment' van deze week is. x



Bij de impressive moment plaats ik elke zondag een blog met iets wat heel erg indruk op me heeft gemaakt deze week. Dat kan een cover zijn van een liedje, een levensverhaal of gewoon iets heel anders. Vandaag begin ik met een cover. En niet zomaar een cover..

Deze 13 jarige jongen doet 'even' een cover van Lady Gaga met zijn piano. Ik heb hier echt met open mond naar zitten kijken. Wat een stem! Ik weet niet echt wat ik hier over moet zeggen, maar zelfs na 100 zanglessen zou hij nog beter zingen dan ik kan. 


Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!