maandag 12 maart 2012

Having a break.

Zoals jullie vast al hebben gezien zijn er al een paar dagen geen blogs online gekomen op xminimuis. De griep had mij ook te pakken zoals ik al eerder zei, maar natuurlijk gaat het gewone schoolleven ook door.. Het examenjaar is hard werken en ik ben ook geweldig in plannen. Niet dus.. Morgenmiddag heb ik mijn intake gesprek voor mijn nieuwe opleiding, dus ik moest nog even snel een portfolio maken. Op dit moment heb ik het super druk met school (tentamen hier, presentatie daar, boekverslag zus, maakwerk zo..) en omdat ik ook nog niet helemaal fit ben, plof ik 's avonds voor de TV neer en dan vergeet ik mijn blog even. Ik hoop zo snel mogelijk weer tijd te hebben om te bloggen.
Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik zal dit weekend zeker weten weer gaan bloggen, want volgende week heb ik een stuk minder tentamens. Zoals het nu staat heb ik er dan 3 en geen verdere toetsen of inlever opdrachten. Deze week heb ik er ook 3, maar ook nog een presentatie (die ik nog moet voorbereiden..) en een hele grote opdracht waar ik ook nog maar net aan ben begonnen en dan is vrijdag ook nog eens mijn moeder jarig!


Maar ja, binnenkort dus weer blogs op xminimuis! Volg me op GFC of Bloglovin' om niks te missen!


Have fun!

1 opmerking:

  1. Veel succes met je schoolwerkzaamheden, first things first!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!