maandag 5 maart 2012

30 Days of Inspiration; Favorite picture ever taken of yourself.


De tijd vliegt om, het is alweer tijd voor dag 11 van de 30 Days Of Inspiration Challenge. Bijna op de helft! Voor vandaag een blog met een favoriete foto die ooit van mij is genomen. Kort blogje als dat maar om 1 foto gaat.. Dus ik heb weer een top 5 van mijn favoriete foto's en dat zijn niet alleen maar foto's waar ik helemaal alleen op sta. x


Deze foto is bijna een jaar oud. Hij is met mijn moeder haar verjaardag genomen en die is op 16 maart jarig. Ik ben die blondine (goh, wat was ik hier nog blond) met witte schoenen die zo lekker los gaat op de Zeedijk. Wie nog meer op deze foto staan zijn (van links naar rechts); mijn oom, mijn zus, mijn vriend, mijn vader en mijn tante loopt op het midden van de foto. Deze foto is genomen op de Zeedijk, als je daar staat kan je bijna alle Waddeneilanden zien.

Deze foto is ook vorig jaar genomen (19 april om precies te zijn) door mijn vriend. Het was toen hartstikke heet en we lagen wat te zonnen in onze tuin. Ik word gewoon blij van deze foto omdat hij me terug laat denken aan die warme zomer. 

Deze foto is genomen in Aqua Zoo. Ik was hier met een vriendin, mijn moeder en een vriendin van mijn moeder. Deze foto is genomen in het glas van een hok. Ik heb deze vriendin al lang niet meer gesproken en dat moet eigenlijk wel weer eens. Daarom vind ik dit een leuke foto. Ook gewoon omdat ik Aqua Zoo heel leuk vind. 

Deze foto is gemaakt op Ameland met een andere vriendin. We gingen een week op schoolreisje met de klas en een andere klas. Ik ging met twee vriendinnen van het ene dorp naar het andere dorp fietsen, maar we hadden een verkeerde afslag gereden en waren toen bijna 10 kilometer omgereden.. Maar ja, we kwamen toen bij een mooi stukje Ameland waar we veel foto's hebben gemaakt. Dit vind ik de leukste foto van die week.

Deze foto is in Londen gemaakt. Ik was op zoek naar de groepsfoto waar iedereen op stond, maar die was ineens verdwenen. Maar we hebben ook met ons vriendinnen groepje en de nieuwe vriendinnen die we daar hadden gemaakt. Dit is volgens mij bij Green Park bij Buckingham Palace gemaakt. Na mijn examens wil ik sowieso nog naar Londen, ik vind het daar echt geweldig.

Have fun!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!